Nieuwjaarswensen voor Haarlemse daklozen

We zitten alweer in de laatste dagen van het jaar en veel mensen zijn druk bezig om het thuis gezellig te maken. Niet iedereen heeft een warm huis om deze sfeer te creëren. We hebben het hier over de dak- en thuislozen in onze stad, en dat worden er helaas steeds meer. Wens daarom samen met ons voor de Haarlemse daklozen een dak boven het hoofd en roep de gemeente op om hiervoor te zorgen.

Laat de SP namens jou de volgende wens ophangen: “In welvarend Haarlem mag niemand op straat slapen. Voor 2021 wens ik dat de gemeente daarvoor zorgt.” SP Tweede Kamerlid Renske Leijten* zal ons hierbij assisteren.

SP Haarlem zorgt er speciaal voor dat jouw wens in de kerstboom wordt opgehangen. Hieronder kun je jouw naam achterlaten. Je naam komt op één van de vele kaartjes te staan. Alle nieuwjaarswensen worden op woensdag 30 december om 13.00u opgehangen en zullen vanaf dat moment te bewonderen zijn. Zorg ervoor dat zoveel mogelijk mensen in je omgeving meedoen, zodat de boom helemaal vol komt te hangen. Als je ook jouw mailadres** achter laat, dan zorgen wij ervoor dat je na deze middag op de hoogte wordt gehouden van de activiteit.

* Meer weten over Renske Leijten? (klik hier)

** SP Haarlem gaat voorzichtig om met persoonsgegevens. Het mailadres wordt alleen gebruikt om je van de activiteit op de hoogte te houden. Het adres zal nadien worden verwijderd.
Ik stuur de SP op pad om voor mij de volgende wens in de kerstboom te hangen: “In welvarend Haarlem mag niemand op straat slapen. Voor 2021 wens ik dat de gemeente daarvoor zorgt”
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)